נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טמפון ותחבושת הם לא הפתרון היחיד – הכירי את תחתוני המחזור

נדמה כי בתקופה האחרונה יש מודעות שעולה עם הזמן בכל הנוגע לשימוש בתחתוני מחזור. אם אתן סבורות שמדובר בתחתוני סבתא שמאפשרות לכן להרגיש בנוח בזמן השימוש בפדים והטמפונים, כדאי שתחשבו שוב. פשוט כי מדובר בתחתונים חדשות ואיכותיות שיגרמו לכן לשכוח לתמיד מהפתרונות החד פעמיים שרק מזיקים לגוף שלכן. הישארו אתנו ותכירו את תחתוני המחזור החדשים.

 

מי הן הנשים שעומדות מאחורי המדריך הנוכחי?

מאחורי המדריך הנוכחי יש נשים שיודעות דבר או שניים על תחתוני המחזור המדוברים. שכן, הם משמשים אותן מידי חודש בשנים האחרונות. כדי שנוכל לשמוע את חוות הדעת שלהן בנושא, כתבנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל פניות מצד נשים שיש להן מידע מעמיק אודות התחתונים הללו. שכן, אנו מאמינות שניסיון מעניק לכל אחת מאתנו ידע רב. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 נשים ששמחו לסייע. כל אחת מהן מסרה לנו כמה פרטים אודות התחתונים ואנו ריכזנו את כל המידע במדריך זה.

 

תכירי את תחתוני המחזור החדשים – עובדה חשובה מספר 1

העובדה הראשונה שאתן צריכות לדעת על תחתונים למחזור נוגעת לביטחון שהן מעניקות. שכן, תחתונים מסוג זה יקנו לך מקסימום ביטחון. את לא תצטרכי להשתמש כלל וכלל במוצרים שהכרת עד היום. התחתונים סופגות את הדימום במהלך היום באופן מקסימלי וללא שום טפטופים. אז את יכולה גם לשכוח על הדרך מהחשש בהופעתם של כתמים על המכנסיים או השמלות.

 

תכירי את תחתוני המחזור החדשים – עובדה חשובה מספר 2

העובדה ה -2 שחזרה לא מעט פעמים מצד נשים שונות נוגעת לעיצוב. מסתבר שאפשר להשיג את התחתונים הללו במגוון רחב של עיצובים, למשל:

  • עיצוב היפסטר
  • עיצוב בגזרה גבוהה
  • עיצוב בגזרה נמוכה ועוד

כך שאתן לא צריכות לוותר על הסטייל גם בימים של מחזור.

 

תכירי את תחתוני המחזור החדשים – עובדה חשובה מספר 3

העובדה ה – 3 שאתן פשוט חייבות להכיר נוגעת לנוחות. אם חשבתן שתחתוני מחזור שכאלו הם לא נוחים, אז כדאי שתחשבו שוב. שכן, כל המשתתפות שסייעו לנו בכתיבת המדריך כתבו פה אחד כי התחתונים הללו הם הנוחים ביותר עבורן.

 

תכירי את תחתוני המחזור החדשים – עובדה חשובה מספר 4

עובדה נוספת שראוי לציין נוגעת לכיבוס של התחתונים. מדובר בהליך פשוט שלא מצריך מכן יותר מידי התעסקות. אפשר פשוט להניח את התחתונים בכביסה נפרדת ולקבל אותן לאחר הכביסה כחדשות ומוכנות לשימוש חוזר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שאפשר לכן להכיר מקרוב את תחתוני המחזור שישכיחו מכן את הטמפונים והתחבושות. כעת, אתן יודעות מהי הדרך הנוחה ביותר להעביר את ימי המחזור שלכן, כך שנותר לכן פשוט להשיג אותן וליהנות ממחזור נטול חומרים שמזיקים לכן ולסביבה.

תחתון וחזיה

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע