נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

עגיל הפנינה חוזר והוא לוהט מתמיד, בג.ר.א.ס. תוכלו למצוא עגילי פנינה בעיצובים מדהימים שקולעים לכל טעם בשילוב אלמנטים טבעיים קלאסיים או עיצוב חדשני ומודרני ובמסגרת כסף טהור או זהב 14 קראט ויהלומים. באתר שלנו תוכלו למצוא את הטרנדים הכי חמים בעולם התכשיטים ובמחירים הכי משתלמים. הכנסו והתרשמו משפע העיצובים המקוריים והיפים, והכי חשוב, תמכו בתוצרת ישראלית.

טרנד עגילי פנינה

עגילי פנינה היו ונשארו אידיאל יופי קלאסי ואלגנטי, משתלבים בקלות עם כל סגנון ועם כל לבוש ומתאימים לערב מיוחד ולכל יום שגרתי. כדי לראות את העיצובים המיוחדים הכנסו לאתר https://gras.co.il/jewelry/earrings/pearl-earrings.html והתרשמו משפע הסגנונות, השילובים, הצבעים והמראות של עגילי הפנינה שלנו שממש עכשיו חוזרים לאופנה ובגדול.

כל הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

ג.ר.א.ס אמנות ישראלית

ג.ר.א.ס מובילה את עולם התכשיטנות בישראל כבר שלושה עשורים. היא הוקמה בשלהי שנות השמונים כדי לתת ביטוי ליצירה ישראלית מקורית עם דגש על החומרים האיכותיים ביותר ועל עבודת יד שהופכת כל תכשיט ליצירת אמנות. ג.א.ר.ס מפעילה ארבעים וחמישה סניפים בכל הארץ מראש פינה ועד אילת ונותנת לאמנים ואמניות ישראליות מקום ליצור, לצמוח ולהתפתח בו. כיום ג.ר.א.ס. הינה שם נרדף לאמנות ישראלית פורצת דרך עם סגנון ומראה ייחודי משלה שאין לאף אחד אחר.

 

עגילי הפנינה שלנו

ג.ר.א.ס. נותנת דרור לחופש היצירה והביטוי ויצרה ליין של עגילי פנינה בסיגנונות ועיצובים שונים כדי להתאים בדיוק לטעם ולאופי שלך. תוכלי לבחור לעצמך או להעניק במתנה זוג עגילים שלעולם לא יצאו מן האופנה ויוסיפו חן ועניין לכל מלתחה, והכי חשוב, לתמוך באמנות ישראלית בעבודת יד.

 

מה הכי מתאים לך?

עגילי הפנינה ידועים בהשתלבותם בכל סגנון לבוש והתאמתם לכל שעה של היום, אבל ללוק מהפנט במיוחד בחרנו עבורך מספר דוגמאות כיצד תוכלי לשלב את עגילי הפנינה עם ביגוד לכל מטרה:

  1. מלכת המשרד – למראה מתוחכם, אינטיליגנטי, בוגר ומקצועי כדאי להופיע לעבודה בחליפת מכנסיים מחוייטת מעל חולצה לבנה מכופתרת עם או בלי שרוולים ולהוסיף עגילי כסף וזהב תשע קראט בשילוב פנינה ופינק אמטיסט.
  2. אמא יקרה – גם אמהות במשרה מלאה יכולות להראות זוהרות ומטופחות עם עגילי כסף צמודי אוזן בשילוב חישוקים בכסף מוזהב, לבן ומושחר ופנינה.
  3. כלה מושלמת – עגילי פנינה משלימים כל שמלת כלה למראה מושלם. בערב המאושר בחייך ענדי עגילי זהב 14 קראט משובצי פנינה.

 

לסיכום

ג.ר.א.ס. מובילה את עולם התכשיטנות הישראלית כבר שלושה עשורים והפכה לשם נרדף לצירתיות פורצת דרך והענקת מקום ליוצרים ישראלים לצמוח ולהתפתח בו. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ועל קו עיצובי מגוון שקולע לכל טעם ומשתלב עם כל סגנון לבוש. באתר תוכלו להתרשם משפע הסגנונות והעיצובים ולבחור לעצמכם או לאהובכם מתנה שלעולם לא תצא מן האופנה.

עגילים הטרנדים הכי חמים בעולם התכשיטים

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע