נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין תכשיט זהב לכסף

מאז ומתמיד נשים אוהבות לענוד תכשיטים.

בין אם מדובר בתכשיט שבן הזוג קנה לכבוד יום האהבה או בתכשיט שבחרת בעצמך, זו תמיד הרגשה נהדרת לענוד שרשרת חדשה, צמיד או עגילים יפים.

ככל שהזמן עובר ישנם יותר חומרי גלם מהם עושים תכשיטים, אך עדיין חומרי הגלם המועדפים הם כסף וזהב – ובאמת ברוב המקרים כאשר אנחנו מתלבטות בנינו לבין עצמנו איזה תכשיט חדש לבחור אנחנו מתלבטות בין תכשיט כסף לתכשיט זהב.

כיצד נעשה את הבחירה הנכונה?

 

התאמה לגוון העור

באופן כללי ומכליל, לנשים בעלות גוון עור בהיר יחסית שנשרף בקלות בשמש עם שיער בלונדיני או שחור ועיניים בגוון בהיר (בין אם כחול או חום) מתאימים יותר תכשיטי כסף וכסף מושחר. בהתאמה, לנשים בעלות גוון עור שחום יותר שמשתזף בשמש ועיניים בגוונים כהים מתאימים יותר תכשיטי זהב או זהב מושחר. כפי שסייגנו בהתחלה, זה לא תקף לכל המקרים וישנם נשים רבות שייראו מצוין בין אם יענדו תכשיט כסף ובין אם יענדו תכשיט זהב.

 

טווח הקנייה

כאשר קונים תכשיט יש לחשוב האם אנחנו קונות לטווח קצר או לטווח ארוך. יש לזכור שהרבה פעמים תכשיטים יוצאים מהאופנה, כך שלפעמים אנחנו מבזבזות המון כסף על תכשיט שבסופו של דבר אנחנו לא עונדות אותו לטווח הארוך. במקרים כאלה שווה לרכוש דווקא תכשיטי כסף שאפשר להחליף לעיתים תכופות יותר בשל מחירם הנמוך בהשוואה לתכשיטי זהב.

 

מראה ייחודי ועמיד

יתרון של תכשיטי כסף הוא שהם שומרים על מראה ייחודי ולא משתנים גם לאחר שנים רבות, זאת בהשוואה לתכשיטי זהב שלעיתים משתנים ומאבדים מהייחודיות שלהם.

 

מבחר

גם זה פרמטר שחשוב לשים לב אליו – ככל שיש מבחר רב יותר של תכשיטים מאותו חומר הגלם אנחנו יכולות לבחור בדיוק את מה שאנחנו אוהבות ושהכי מחמיא לנו. באופן כללי ישנו מבחר גדול יותר של תכשיטי כסף, בין אם מדובר על טבעות, שרשראות, צמידים או עגילים. כל הזמן יוצאים עיצובים חדשים לתכשיטי כסף שמתכתבים עם הטרנדים העכשוויים, וכמובן ניתן תמיד לשלב עיצוב קלאסי עם שיבוץ של אבני חן שונות שנותן טוויסט.

 

מחיר

בסופו של דבר לכולנו יש לתקציב מוגבל ממנו אנחנו קונות תכשיטים. כידוע, תכשיטי זהב יקרים הרבה יותר מתכשיטי כסף, ולפעמים במחיר של תכשיט זהב אחד תוכלי לרכוש 4 תכשיטי כסף מאותו הסוג. לקנייה של תכשיטים במחיר נמוך יחסית יש המון יתרונות, למשל כך ניתן לרכוש יותר תכשיטים, לקנות לעיתים קרובות ולשמור תמיד על מראה עדכני ואופנתי.

 

איפה כדאי לרכוש תכשיטי כסף?

אמירוז תכשיטי כסף מציעה מבחר עשיר ומגוון ביותר של תכשיטי כסף 925 בציפוי רודיום וציפוי זהב בצבעים שונים, כולל תכשיטים משובצים אבני חן ואבני זרקוניה. בין אם את מחפשת לרכוש טבעת, שרשרת, צמיד או עגילים באמירוז תוכלי למצוא את התכשיט שמתאים לך, שיקרין יוקרה ואיכות והכל במחירים הוגנים.

 

שרשרת

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע