נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הם סוגי ההליקסים הנפוצים ביותר בשוק העגילים?

ישנם הרבה מקומות שבהם אפשר לחורר מקום לעגילים באוזניים, בין אם זה בתנוך האוזניים ובין אם זה יותר למעלה. אחד מן המקומות הפחות קונבנציונליים הוא ההליקס, שמהווה סוג של בחירה אופנתית, ונהוג לקרוא לו חור בסחוס. ההליקס בעל נטייה להיעשות על גבי האוזן העליונה, תוך כדי התאמה אישית עם סגנונות או עם מיקומים של כל מיני סוגי הליקסים. הדבר לא נובע מכל סיבות רפואיות, כי אם רק נודעת לו חשיבות אסתטית. ובמאמר זה נדון על – מה הם סוגי ההליקסים הנפוצים ביותר בשוק העגילים?

 

מה כה מייחד את הבחירה בעגילי הליקס?

את עגילי הליקס נהוג למקדם על גבי פיסת עור קטנה בחלק הקדמי ביותר של האוזניים, אשר מחבר בין האוזניים ובין ראשן. עגילי ההליקס יכולים לעורר נקודה של אקופרסורה מסוימת, וזאת על מנת לשחרר אנרגיות לשם ריפוי, לעודד את זרימת הדם, להנחות נכונה את גוף האדם, או להקל על מצב של מתיחות בשרירים, וכולי. באמצעות הגברה של זרימת הדם וכן טונוס פנימי של השרירים, ואף בכל איברי הגוף, עגילי ההליקס יכולים לסייע בהפחתה של הופעת הקמטים על גבי הפנים, למשל. וכדאי שתדעו, החירור באוזניים של עגילי ההליקס באופן יחסי ממש לא מכאיב.

 

מה הם סוגי ההליקסים הנפוצים ביותר בשוק העגילים?

והנה כבר הגענו לשאלה שמסכמת את המאמר שלפניכם – מה הם סוגי ההליקסים הנפוצים ביותר בשוק העגילים? חירור חור באוזניים שנקרא הליקס מכונה אף פירסינג בסחוס, וזאת בשל המיקום שלו אי שם על גבי הסחוס החיצוני בקרב האוזניים שלכם. קיימות כמה וכמה ואריאציות של עגילי ההליקס, מנעד רב של סוגי הליקס שכיחים ביותר, וכעת נציג את הסוגים השכיחים שלהם, שקשורים למקום באוזניים שבהם ממקמים אותם –

  • עגילי חישוק, אשר נהוג אף לכנות אותם בשם עגילי טבעת, מהווים סוג של בחירה פופולרית בשביל עגילי ההליקסים. מדור אודות חתיכות של מתכות שמאופיינות בצורה של טבעות, אך הינן גמישות מספיק על מנת להתכופף בלי כל בעיה.
  • עגילי ההליקס עם גב דקיק, מאוד קטנים או ארוכים, אשר מוכנסים לאוזניים. על מנת לאטום את המקום של החתך באוזניים, יש לחבר אמצעי קטן בצד השני.
  • עגילי הליקסים מזהב – יש שיאמרו כי הזהב אינו בהכרח המתכת הכי מוצלחת עבור עגילי ההליקסים, אך על פניו מדובר בבחירה שאיננה רעה. במידה והנכם מעוניינים למצוא איש מקצוע שיתאים את עגילי ההליקסים שלכם לכל שאר התכשיטים שלכם, או לחלופין בשל כל סוג של בחירה אסתטית, נראה, על פניו, כי הזהב מהווה היתכנות מצוינת, אם כי יש להקפיד לבחור בעגילי זהב מינימום בני ארבעה עשר קראט, על מנת שלא תהיה מתכת קלה למדי.
  • עגילי הליקסים מנירוסטה מהווים את ההיתכנות הפופולרית ביותר בשביל עגילי ההליקסים, וזאת משום שניתן להשיג אותם בכל מיני תצורות או צבעים, שלא על חשבון האיכות הגבוהה שלהם.
  • עגילי ההליקסים מטיטניום מהווים סוג של בחירה מוצקה, באותו אופן כמו עגילי ההליקסים מנירוסטה, בהתחשב בכך שהם מגיעים באופן מסיבי בכל מיני סגנונות, רק שאין בהם כל נוכחות של ניקל, מה שעושה אותם בטוחים בשביל כל בני האדם.

אישה

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע