נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוכך מסך או תכשיט איכותי כמתנה ליום נישואין

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שנוגע לבחירה נכונה של מתנה ליום הנישואין. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבה מעמיקה של מדריכים שיעסקו בנושא זה. זהו המדריך ה – 4 בסדרה והפעם הוא יעסוק בבירור אודות המתנה המתאימה ביותר מבין 2 אפשרויות: סוכך מסך או תכשיט איכותי? הישארו אתנו ותגלו מהן התשובות של אנשים אקראיים שפגשנו ברחוב.

 

איך הגענו למסקנות שיצוינו בפניכם בהמשך?

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ידיעה שנצטרך לצאת לשטח. הרי אין לנו את התשובה המדויקת לשאלה זו. לכן, החלטנו לטייל ברחבי תל אביב עם שלט ענק ובו כתובה השאלה המתבקשת: "מה היית רוצה לקבל ליום הנישואין הבא שלכם? סוכך מסך או תכשיט איכותי?". אנו מודים שלא היינו צריכים לפנות אל אנשים כלל. שכן, כולם פנו אלינו וסיפקו לנו את התשובה שלהם. זו ההזדמנות להודות לאלו שניגשו אלינו ושיתפו אותנו בדעתם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את 3 התשובות הנבחרות שקיבלנו מצד עוברי אורח.

 

התשובה של ישראל ומזל, נשואים מזה 20 שנה וחיים בחדרה

את ישראל ומזל פגשנו בזמן שהם ישבו על כוס קפה בבית קפה פינתי. ישראל ראה את השלט שלנו, קרא לנו מרחוק וביקש שנתקרב. כשהגענו למקום הוא אמר לאשתו: את רואה? זה בדיוק מה שאני צריך ליום הנישואין הבא שלנו. את לא צריכה להתלבט, פשוט תקני לי סוכך מסך לפרגולה שלנו. מזל בירכה אותנו ואמרה שזו הפעם הראשונה שהוא אומר לה מה בדיוק הוא רוצה ליום הנישואין שלהם. אנחנו שמחנו לשמוע שיצא משהו טוב מהמדריך שלנו.

 

התשובה של עירית ומנשה, נשואים מזה 32 שנה וחיים באשקלון

את עירית ומנשה פגשנו בזמן שצעדנו ברחוב דיזנגוף. עירית עצרה לשאול אותנו מה פשר השלט, בזמן שמנשה הסביר לה שהיא צריכה לענות על השאלה. עירית אמרה שהיא תשמח לקבל במתנה סוכך מסך ידני. מנשה הודה שהוא מופתע מהתשובה שלה. שכן, כבר כמה שנים הוא קונה לה תכשיט ובטוח שהיא מרוצה.

 

התשובה של דודי וחני, נשואים מזה 3 שנים וחיים בתל אביב

את דודי וחני פגשנו בזמן שעצרנו לאכול סביח. חני קראה את השלט וצעקה בהתלהבות: ברור שתכשיט! מה אני אעשה עם סוכך מסך?. דודי בינתיים אמר לה שהוא דווקא רוצה סוכך מסך לקראת החורף הקרוב. שניהם סיכמו ביניהם שאלו יהיו המתנות שיעניקו אחד לשני ביום הנישואין הבא ובכך הסתיים הדיון.

 

אז מה המסקנה שלנו מהמדריך הנוכחי?

מדריך זה אפשר לנו לראות כי יש רוב משמעותי לסוכך מסך. כך שבעצם, רבים מעדיפים לקבל סוכך מסך כמתנה ליום הנישואין ואפשר להבין אותם. מדובר במתנה שימושית שכל אחד צריך, במיוחד לקראת החורף שצפוי להגיע בקרוב. כעת, כשיש לכם את התשובה הנפוצה, נותר לכם לבחור בעצמכם.

טבעת

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע