נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תביעה לקצבת נכות כללית – היהלום שבכתר

יכול להיות ששמעתם על המושג קצבת נכות כללית, אך אף פעם לא ידעתם שזה יכול להיות רלוונטי גם אליכם. במצב שאתם מתמודדים עם מצבים רפואיים רבים ושונים יכול להיות שעל פי החוק מגיעים לכם הטבות רבות. בכדי לבסס את העניין, ולדעת אם גם לכם מגיעה קצבת נכות כללית, יש תהליך שצריך לעבוד ופרמטרים שצריך לעמוד בהם. לפניכם הדברים העיקריים והחשובים שצריך שתדעו בכדי לדעת אם אולי גם אתם עשויים להיות זכאים לקבת נכות כללית.

 

הגשת תביעה לקבלת קצבה

האנשים אשר זכאים לקבל קצת נכות כללית, נדרשים להגיש תביעה לקצבת נכות כללית, בכדי שהם יוכלו לממש את הזכאות שלהם. לפני שתיכנסו לתהליך, שימו לב, שבכדי לעבור את זה בצורה המיטבית עם כמה שפחות בעיות, חשוב שתתעדו כמה שיותר פרטים ותאספו כמה שיותר מסמכים רפואיים רלוונטיים שיעזרו לכם להציג את המקרה שלכם בצורה הטובה ביותר שניתן ולקבל את הקצבה המתאימה שאתם זקוקים לה.

 

חוסר ידיעה

אחד הדברים הכי מצערים, זה שרבים האנשים שלא מודעים למה שמגיע להם, הם מתמודדים עם כל מיני מצבים רפואיים שהם לא מודעים לכך שזה יכול להוביל לזכאות לקבלת קצבת נכות כללית. יש המון סיטואציות שונות, מחלות, מומים, תאונות, התמודדויות רפואיות אשר מורידות את רמת החיים והיכולת השתכרות של אותו אדם. בשביל זה קיימת הקצבה הזאת, להקל ולעזור לקיים חיים בכבוד כמה שניתן.

 

קצבת נכות כללית

קצבת נכות כללית זאת קצבה חודשית, אשר המוסד לביטוח לאומי מעניק עבור כל אלו שסובלים מכל מיני ליקויים שונים ומצבים רפואיים כאלו ואחרים. מדובר בכל מיני מצבים בהם האדם מאבד את היכולת שלו להשתכר או שהיכולת השתכרות שלו מצטמצמת, והוא לא יכול לעבוד או לתפקד כפי שהיה ללא הבעיות הרפואיות שהוא נאלץ להתמודד איתן.

 

מי זכאי לקבלת הקצבה

בכדי להיות זכאי בקבלת הקצבה צריך לעמוד בפרמטרים מסוימים, קודם כל הקצבה ניתנת אך ורק עבור תושבי ישראל, והאדם צריך להיות בגיל שמונה עשרה ועד גיל פרישה. בנוסף לאלו, יש לעמוד באחת מהקריטריונים העיקריים הבאים:

  • אחוזי נכות – הזכאים לקבלת הקצבה, צריכים לקבלת שיעור נכות העומד על שישים אחוזים, או לחילופין ארבעים אחוזים בשקלול של כמה ליקויים בעוד שאחד מהם יעמוד על עשרים וחמישה אחוזים.
  • איבוד כושר עבודה – בכדי להיות זכאים לקבלת הקצבה, צריכים להוכיח הפחתה של חמישים אחוזים או יותר בכושר ההשתכרות, ושיקבעו לכם דרגת אי כושר של שישים אחוזים לפחות.
  • הכנסה ירודה – בכדי להיות זכאי לקל את הקצבה, ההכנסה צריכה לא לעלות על שישים אחוזים מההכנסה הממוצעת במשק באותה השנה המדוברת.

 

לסיכום

תביעת לקבלת קצבת נכות כללית זה לא צריך להיות כל כך מסובך, בסופו של דבר מדובר במה שמגיע לכם על פי החוק. המדינה מעניקה הטבות רבות עבור אנשים המתמודדים עם בעיות רפואיות בסדרי גודל שונים, ושווה לכם לחקור על הנושא ולגלות אם אולי גם לכם יש את הזכאות לקבל חלק מההטבות האלו.

פטיש

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע